slecht nieuws - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Betten - WaarBenJij.nu slecht nieuws - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Betten - WaarBenJij.nu

slecht nieuws

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jessica

04 April 2005 | Nepal, Kathmandu

Mijn eerste berichtje uit de stageplaats, Dharan en meteen al slecht nieuws. Ik las zondagochtend het mailtje waarin stond dat mijn oma vrijdagochtend is overleden. Ik was helaas niet bereikbaar in de bergen dus moest het wel zo. Echt vreselijk. Ik zou wel terug willen, maar toch ook weer niet. Ik denk ook dat oma het niet zou willen, maar toch. Dit voelt heel machteloos. Dit is echt zo'n rampscenario waar we het vantevoren lacherig over hadden, want het zou toch niet gebeuren, wel dus. De meeste mensen die dit lezen zullen het al wel weten maar ik moest het toch even kwijt. Ik vind het echt heel erg dat ik er niet bij kan zijn. Waarom moet zoiets ook al in de eerste week gebeuren? Waarom uberhaupt? Sorry maar ik ben een beetje depri.
Voor de familie die dit leest, ik had er echt bij willen zijn, maar dat gaat helaas niet. Zou er misschien iemand een videocamera willen regelen zodat iemand die misschien wat minder betrokken is, het op kan nemen? Dat zou ik echt heel fijn vinden. Dan kan ik het als ik thuis ben een keer bekijken en dan heb ik er meer vrede mee, want dit voelt echt niet fijn.
Verder is het op de stageplaats wel ok, maar daar bericht ik later in de week wel wat over.
Liefs

  • 04 April 2005 - 12:59

    Jolien:

    jessica, echt heel erg voor je dat dit op dit moment gebeurt, ik weet van jou gewoon hoe graag je erbij had willen zijn. Ik denk aan je, sterkte. Liefs

  • 04 April 2005 - 13:09

    Petri:

    Bij deze wil ik alle familie en bekenden van Jessica's oma sterkte wensen met dit verlies. En maken jullie je over Jessica geen zorgen, ik sleep haar gewoon mee om door te gaan met gave dingen doen ondanks dit.

  • 04 April 2005 - 13:09

    Diny Van Gastel:

    Jessica, heel vervelend dat je oma is overleden en dat je niet bij het afscheid kunt zijn.
    Laat je maar troosten door Petri en heel veel sterkte.

  • 04 April 2005 - 13:12

    Matthijs:

    Jessica, dit is wel heel erg triest. Heel veel sterkte, ook voor je familie!

  • 04 April 2005 - 13:16

    Mama:

    |k weet dat je het heel erg vindt dat je er niet bij kan zijn maar iedereen heeft er begrip voor en oma zou echt gewild hebben dat je daar nog een leuke tijd zou hebben.Wij maken fotos voor jeen trek je daar zo veel mogelijk bij -van een afstand dan.Ik hoop dat alles verder goed is op de stage plaats.Groetjes ook aan Petri.Love from mexxxxxxx

  • 04 April 2005 - 15:29

    Je Zusje:

    Oma zou zeggen dat je daar moest blijven dus maak er nog een leuke paar weken van he...Petri helpt je er wel doorheen!!!succes nog verder dikke kus moi

  • 04 April 2005 - 20:53

    Andre-nia:

    lieve Jessica
    Wij willen je sterkte wensen in deze moeilijke dagen nu je zover van je familie weg zit.Het is zeker vervelend dat je er niet bij kunt zijn,maar je Oma zou er ongetwijfeld alle begrip voor hebben dat je er niet bent.Max kan je helaas ook niet vervangen want die is zondag naar duitsland vertrokken i.v.introduktie week
    (Karlsruhe) .Nogmaals heel veel sterkte.
    Alle liefs andre -nia xx

  • 05 April 2005 - 05:18

    Frank:

    hoi jess,
    heel veel sterkte gewenst.
    ook wij hadden het er in dharan (en nu in melbourne)over wat we zouden doen in zo'n situatie en wisten het ook niet, ik denk dat dit wel het beste is ook al is het heel moeilijk.

    sterkte,
    frank

  • 05 April 2005 - 07:25

    Cas, Bri En Thom:

    Lieve Jes, wij wensen je van hieruit heel veel sterkte toe. Wij denken aan je en leven met je mee. Dikke zoen van ons 3-tjes.

  • 05 April 2005 - 09:54

    Nic:

    Ik wilde je ook nog even sterkte wensen! Ook voor de rest van de familie! En in gedachte ben je er gewoon bij! liefs

  • 05 April 2005 - 11:30

    Mama:

    Ik heb je E mail gelezen en zal mijn best doen om er iets voor te regelen .Tante Vera komt hier logeren dus ben druk bezigen ben nog erg kapot van de nachtdienst maar het komt allemaal goed.Ik zal morgen aan je denken en in gedachten ben je bij ons natuurlijk.Ik mail je morgen weer.xxxxxxx

  • 05 April 2005 - 16:09

    Hilde:

    Hey Jessica, wat erg voor je zeg. Heel veel sterkte in deze vervelende situatie. Ik leef met je mee!

  • 05 April 2005 - 16:40

    Papa:

    Hoi Jessica,
    Ik weet dat je er graag bij had willen zijn, maar dat gaat helaas niet. Oma zou hetzelfde gezegd hebben. Nog veel plezier en succes daar!!! In gedachten zul je bij ons zijn. xxx-jes papa

  • 05 April 2005 - 16:56

    Marleen:

    Hoi jessica,
    echt balen dat dit gebeurt nu je in het buitenland bent, houd je taai!
    liefs marleen.

  • 05 April 2005 - 19:17

    Je Nicht(je) Daan:

    Hey jessica, ik weet ook zeker dat oma het zo gewild zou hebben.Verder wens ik jou heel veel sterkte toe en hoop dat je er nog een hele leuke tijd zult hebben. Hele dikke kus van daantje xxx

  • 06 April 2005 - 15:36

    Marije:

    Lieve Jes,
    Echt heel erg voor je en de rest van de familie. Ik denk aan je. Ik mail je langer op je hotmail. kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Jessica
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 9097

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: