Kathmandu is gaaf! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Betten - WaarBenJij.nu Kathmandu is gaaf! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Betten - WaarBenJij.nu

Kathmandu is gaaf!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jessica

06 Mei 2005 | Nepal, Kathmandu

Helaas mijn laatste bericht uit Nepal denk ik, maar ik ben wel weer helemaal bij!! Gisteren weer in Kathmandu aangekomen en ik vond het een hele andere ervaring dan de eerste keer. Misschien scheelt het dat je gewend bent aan de drukte en viezigheid e.d.! Je kunt er in ieder geval geweldig shoppen. Ik zou hier echt heel veel geld uit kunnen geven. Hele leuke tassen, mooie pashmina's, leuke sieraden, yak wollen sokken. Echt geweldig!
Gisteren nog even naar Patan geweest. Weer aardig wat tempeltjes gekeken. Inmiddels snap ik ook een beetje hoe het in ekaar zit, het hindoeisme en boeddhisme en de daarbijhorende tempels. 's Avonds nog heel lekker gaan uit eten. Op van die zitkussens gezeten met lage tafels! Echt lachen!
Vandaag naar Bhaktapur geweest. Een plaatsje in Kathmandu Valley, zo'n 30 minuten hier vandaan. Nog meer tempels gekeken. Toch was het weer anders! Ik was in m'n eentje, want Petri heeft na het raften nog genoeg tijd over om dingen te doen, dus die was iets anders gaan doen. Ik vond het toch wel leuk voor een keertje. Ik zou niet in m'n eentje op vakantie willen, maar een weekje zou ik me toch wel redden denk ik. Nu net ook nog gaan uit eten, maar dat was wel iets minder dan gisteravond. Daarna nog cocktails gaan drinken en hier hebben ze dus echt ets geweldigs: mocktails! Cocktails zonder alcohol! Beter kan je het niet hebben in mijn geval!
Morgen nog naar Pashupatinath, waar de grootste Hindu-tempel ter wereld staat volgens mij. En dan hopelijk vroeg weer terug in Kathmandu zodat ik nog flink wat kan winkelen!
Nu ga ik slapen, want ik moet morgen vroeg weer opstaan zodat ik nog iets kan doen. En om 14.30 uur komt de taxi me halen... Dan zit het er echt op helaas.
Ik laat nog iets weten als ik weer thuis ben.
Voor de laatste keer: groetjes vanuit Nepal! xxx

  • 06 Mei 2005 - 18:06

    Papa:

    Nog veel plezier die laatste dag en goeie reis terug!!!! xxx-jes papa

  • 06 Mei 2005 - 18:32

    Cas, Bri En Thom:

    Goede reis en tot snel in Nederland. Kusjes van ons 3tjes.

  • 07 Mei 2005 - 09:15

    Frank:

    volgens mij is pashupathinath de grootste tempel van nepal niet van de wereld. jammer dat het niet gelukt is met KNO. hoe vind je het om weer naar huis te gaan? ik mag nog bijna 2 maandjes. hier is alles goed. schrijf morgen weer een nieuw verhaal op mijn website maar er is niet veel te vertellen vandaar dat het wat langer duurde. veel plezier in nederland.

    frank

  • 07 Mei 2005 - 09:25

    Marian Uit Boxmeer:

    winkel ze, en goede reis terug, heel veel groetjes

  • 07 Mei 2005 - 18:15

    Marije:

    Leuk zeg dat je in Kathmandu zo goed kunt winkelen! Ben je vandaag nog geslaagd? Een hele goede terugreis en we spreken elkaar gauw!! Ik ben benieuwd naar al je vehalen en foto's. Tot gauw! Liefs xx

  • 07 Mei 2005 - 23:14

    Jolien:

    Wat is het toch weer belachelijk snel (helaas voor jou) voorbij gegaan! Ik heb genoten van he verhalen! Ook van mij natuurlijk een goeie reis teruggewenst (als je intussen niet al in het vliegtuig zit..)
    Tot snel, x

  • 08 Mei 2005 - 23:09

    Max:

    Hee, ik ben net terug van een lang weekendje berlijn. Ik was echt heel leuk, maar dat hoor je volgende week wel allemaal. Natuurlijk zonde dat het weer voorbij is. Volgens mij heb je echt de tijd van je leven gehad.
    Tot volgende week en kom alsjeblieft veilig thuis.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Jessica
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 9092

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: