Hallo! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Betten - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jessica Betten - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jessica

12 April 2005 | Nepal, Kathmandu

Hallo allemaal!!

Alles goed met jullie? Hier nog steeds alles ok. Weer even een update van de Nepalese gang van zaken. Eergisteren hebben we een kurta laten maken hier. Dat is zo'n tuniek die iedereen hier draagt. Er hoort eigenlijk ook een broek bij maar die heb ik maar niet besteld, want die zal ik in NL toch niet vaak aan doen. Hij wordt op maat gemaakt dus we moeten morgen of vrijdag weer terug om te passen. ik ben wel benieuwd, want ik had een best wel mooie uitgekozen dus nu wil ik ook dat het echt mooi wordt! Met heel veel glitters en borduursel. Ja we zijn helemaal into the Nepali way of life!!! Alleen die dal bhat (rijst met tjap) wil niet echt lukken!!
En het is hier morgen nieuwjaar. Dus vanavond is er een feest! Joepie!!! Ik ben wel benieuwd. En ook tot hoe laat het duurt want we moeten normaal gesproken al om 23 uur binnen zijn in het hostel. Dan gaat de poort al dicht! En morgen schijnen er ook festiviteiten te zijn dus dat wordt gezellig. en een vrije dag natuurlijk!! En vrijdag is sowieso is ook maar een halve dag en dan is het al weer wekend! Het gaat wel heel snel voorbij moet ik zeggen. Zaterdag zit ik alweer op de helft van mijn verblijf hier. Echt jammer zeg! Maar nu nog 3,5 weken te gaan, dus ik mag niet zeuren!!
Verder heb ik ook plannen om naar Chitwan te gaan. Dat is een soort safaripark met olifanten en neushoorns ed. Daar kun je door de jungle lopen en jeepsafari's maken en weer op een olifant rijden!!! Dus ik hoop dat het gaat lukken om het geregeld te krijgen!
In het ziekenhuis gaat ook alles z'n gangetje maar dat is verder niet zo interessant!
Niet zo'n lang stukje dit keer, maar de volgende keer heb ik weer leuke verhalen over oud en nieuw als het goed is!!
Groetjes xxx

  • 13 April 2005 - 09:05

    Cas, Bri En Thom:

    Hoi Jes, wij wensen je alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe! Veel plezier met alle feesten. Dikke zoen van ons alle3

  • 13 April 2005 - 09:18

    Marije:

    Hee Jes! Leuk die kurta en grappig dat jullie nieuwjaar hebben daar. Hopelijk lukt het om naar het safaripark te gaan. Veel plezier vanavond op het feest en fijne vrije dag morgen! Tot mails! xx

  • 13 April 2005 - 09:48

    Je Zusje:

    heej zus!alvast gelukkig nieuwjaar dan he!!!en ik ben echt wel benieuwd naar da jurkje!!!als jullie m hebben dan moet je maar ff een foto op de site zetten want da wil ik wel zien!!!ik hoop da je die safari nog kunt doen en iig heel veel plezier vanavond!!!kuzz

  • 13 April 2005 - 11:20

    Papa:

    Ha schat. Leuk dat je zo'n geweldıge tijd beleeft. Ik zıt momenteel in Antalya ın een Internet cafe maar ık kan niet alle toetsen vınden.... op zo'n Turks toetsenbord waarvan ook nog eens de letters van de toetsen verdwenen zijn!! T ıs hıer stralend weer. Vandaag trıpje naar de stad en vanavond massage en buikdansen. Vrıjdag een boottocht en zaterdag weer naar huis.Vele groeten en xxx-jes Papa.

  • 13 April 2005 - 11:23

    Papa:

    Nou je zıet het wel aan de tekst: dıe &305 ıs dus een ı (ık weet nog nıet welke de juıste ıs). xxx-jes

  • 13 April 2005 - 11:27

    Papa:

    Dus dit is wel de goede i.

  • 13 April 2005 - 13:41

    Bharat:

    school student

  • 13 April 2005 - 17:55

    Mama:

    Geniet van het feest avond-en niet te veel drinken hoor!Ik ben heel benieuwd hoe het daar allemal gaat, vast heel anders als hier, en wat doe je aan? Ik heb je een hele lange e-mail gestuurd als je tijd hebt om te lezen.Love fromus allxxxxx

  • 13 April 2005 - 23:20

    Frank:

    he jessica,

    je kunt het het beste gewoon aan dr Das vragen. van hem mag alles. zeker als je van te voren een beetje inzet toont.
    hier is het heel leuk. heb een kamer gevonden en ga nu naar sydney voor een paar dagen en dan met de bus naar brisbane. maar dat komt allemaal op mijn site.

    veel plezier verder in nepal.

    frank

  • 14 April 2005 - 01:03

    Max:

    Hee meissie,
    Zorg dat je veel plezier hebt, maar ik mis je wel hoor!!

    xxx

  • 14 April 2005 - 21:24

    Nia:

    hoi jes
    wat een leuke dingen maak je mee.Je hebt straks veel te vertellen,als je weer terug in dommelen bent.Nog maar niet aan terug komen denken geniet nog maar flink .Bedankt voor de kaart.groetjes van ons alle twee. andre-nia

  • 15 April 2005 - 00:16

    Frank:

    zo jij hebt het lang volgehouden om de verleiding te weerstaan en een kurta te kopen. de meeste kopen die al in de eerste week :)

  • 19 April 2005 - 15:01

    Rein:

    Leuk, een burka!! Zal je goed staan, maar doe wel een naamkaartje op als je het vliegtuig uitstapt anders herkent niemand je. Groetjes Rein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Jessica
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 837
Totaal aantal bezoekers 9094

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: