bijna!! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Jessica Betten - WaarBenJij.nu bijna!! - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Jessica Betten - WaarBenJij.nu

bijna!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jessica

25 Maart 2005 | Nederland, Valkenswaard

Nu is het echt zover, ik ga echt! over 5 uurtjes al!! Ik wilde nog ff laten weten dat jullie voor foto's op petrivangastel.waarbenjij.nu moeten zijn. Ik weet niet of er veel op komen te staan, maar op mijn site komen er sowieso geen want ik heb geen digitale camera!!
Tot snel!!

  • 26 Maart 2005 - 06:36

    Papa:

    had dat maar gezegd van die digitale camera!! Ik heb er een en die had je zo kunnen lenen!!

    xxx-jes papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenswaard

Jessica
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9087

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: