Hallo! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jessica Betten - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Jessica Betten - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 Maart 2005 | Nederland, Maastricht

Hee allemaal!!
Leuk dat jullie op mijn site kijken!! Nog maar een paar daagjes en dan ga ik echt!! Zaterdag begint het grote avontuur!!

  • 21 Maart 2005 - 20:39

    Petri:

    Hee Jes,
    We gaan er iets moois van maken daar he? Het komt nu echt dichtbij ja... Heb er zin in!!!!
    x

  • 22 Maart 2005 - 08:21

    Cas, Bri En Thom:

    Jes, heel veel plezier in Nepal. Geniet ervan!
    Tot snel, dikke kus van ons drietjes.

  • 22 Maart 2005 - 09:24

    Paul:

    heej!! leuk hoor, zo'n website... mja, zie je donderdag wel. groetjes

  • 22 Maart 2005 - 15:04

    Je Moeder:

    Nu vind ik het wel heel spannend worden hoor!Wij volgen je belevenissen op de voet.See you thursday.Groetjes en kusjes.

  • 22 Maart 2005 - 16:39

    Je Irritante Neefje:

    eej veel succes in nepal en doe die spleetogen de groete

  • 22 Maart 2005 - 17:27

    Je Liefste Zusje:

    heej zus!!heel veel succes in Nepal!!en mis me niet te erg he!!!!kuzz kuzz mij

  • 22 Maart 2005 - 17:54

    Rosa:

    Hey Jessica,

    Veel succes he!
    Groetjes Rosa -x-

  • 23 Maart 2005 - 19:11

    Diny Van Gastel:

    Jessica, succes met de laatste voorbereidingen en we zien je zaterdag vast wel op Schiphol als we Petri brengen voor de spannende reis die jullie samen gaan maken. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Jessica
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 9102

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: